De markt - Reisverslag uit Accra, Ghana van Melissa Koetter - WaarBenJij.nu De markt - Reisverslag uit Accra, Ghana van Melissa Koetter - WaarBenJij.nu

De markt

Blijf op de hoogte en volg Melissa

15 Oktober 2013 | Ghana, Accra

Ik ben hier pas 2 dagen maar het is zo grappig om te merken hoe snel je omschakelt... Vanochtend was ik bijvoorbeeld heel blij toen er warm water uit de douche kwam, wel 2 hele minuten. Thuis is dat heel normaal maar hier blijft het altijd een verassing, net als de toilet het is altijd maar de vraag of hij doorspoelt of niet..
Wat je ook snel merkt is dat alles hier op een heel ander tempo gaat en dat je vooral veel geduld moet hebben... Maar dat is wel goed voor mij haha!

Vanochtend zijn we naar de markt geweest in accra, ik heb mijn ogen uitgekeken erg indrukwekkend. Veel muziek en veel mensen die werkelijk van alles verkopen. Wat ik vooral appart vond is dat er gewoon hele stapels met vlees liggen (ongekoeld!) in de hitte... En bakken met krabben en slakken en van alles verkopen ze op de markt.
Erg leuk om te zien!

Ook was het erg warm vandaag, 33 graden maar het voelde veel warmer, zelfs 's ochtends vroeg is het warm,maar ook dat went..de regen en kou in nederland mis ik iniedergeval niet haha!

Vannacht de eerste stroomuitval gehad, dus dat betekende even geen airco, ofterwijl bloed heet maar gelukkig duurde het maar een paar uur. Ook iets waar je hier aan zult moeten wennen.
Kortom: een gigantische omschakeling maar tot nu toe vind ik het echt geweldig hier!

Ik heb erg veel zin om naar het gastgezin en het weeshuis af te reizen donderdag, na 2 dagen een piepkleine kamer te delen met 8 personen is het toch fijn om straks een eigen kamer te hebben en je spullen uit te kunnen pakken..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Melissa

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5535

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 08 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: