Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa Koetter - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa Koetter - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Melissa

12 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

De tas is ingepakt, inentingen zijn binnen,alle belangrijke reisdocumenten liggen klaar,alles is gecheckt en gedubbelcheckt en dan kan morgen eindelijk de reis naar Ghana beginnen!

Morgenmiddag vlieg ik naar de hoofdstad Accra. Hier zal ik de eerste 4 dagen verblijven voor een introductie om kennis te maken met het land en de cultuur. Daarna vertrek ik naar een dorpje, zo'n 30 kilometer van Kumasi af( de 2e grote stad in Ghana). Hier ligt het Save Our Lives Orphanage waar ik de komende 8 weken vrijwilligerswerk zal gaan doen, ook woont hier het gastgezin waar ik zal verblijven. In de weekenden ben ik vrij, dan hoop ik er op uit te gaan om wat meer van het land te ontdekken.

Het lijkt me een hele mooie ervaring om alles eens helemaal anders te doen dan dat ik hier in Nederland gewend ben, weg van alle luxe en even back to basic! Ik heb er ontzettend veel zin in, ik weet zeker dat ik er heel veel van zal leren maar nu het zo dichtbij komt ben ik toch ook wel behoorlijk gespannen.
Wat staat me allemaal te wachten? Ben ik wel goed voorbereid? etc.

Uiteindelijk denk ik dat ik gewoon moet doen en alles over me heen moet laten komen en genieten van een geweldige ervaring!

Aangezien er niet altijd en overal toegang tot internet is zal ik proberen om af en toe even een internet café in te duiken en mijn ervaringen en foto's hier te plaatsen. Dus voor wie benieuwd is naar mijn reisverslagen, houd mijn weblog in de gaten ;)


  • 12 Oktober 2013 - 23:22

    Guy:

    Aufwienerschnitzel !!!! En veel plezier daar

  • 12 Oktober 2013 - 23:36

    Melissa Koetter:

    Hahaha dankuuu ;)

  • 13 Oktober 2013 - 04:16

    Niels:

    Ik ga het zeker in de gaten houden ;)
    Succes daar en ik zorgen voor een stuw als je terug komt.

  • 13 Oktober 2013 - 14:18

    Claudia :

    Mel, ik heb je vertrekkende vliegtuig op de foto!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Melissa

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 5539

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 08 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: